Hydraulic Bollards Tau

I totonu o fale gaosi oloa saogalemu, o oloa uma ua uma ona faʻataʻitaʻiina lelei, pe afai e mafai ona e malamalama lelei i ona tulaga faigaluega.O matou tagata su'esu'e o tagata ti'eti'e uila poto ma matou te talitonu e fa'amoemoe.E ui ina matou taumafai e faʻamautinoa o manatu o loʻo faʻaalia o loʻo lagolagoina e mea moni, o faʻamatalaga o se manatu malamalama, ae le o se faʻaiuga mulimuli.Matou te le taumafai ma le loto i ai e faʻaumatia se mea (sei vagana ai loka), ae matou te taumafai e suʻe ni vaivaiga i le mamanu.O le aofa'iga o togi e le na'o le averesi o isi togi: e atagia ai le galuega ma le taua o le oloa i le taimi e tasi.E fa'alagolago le tau ile fa'atusatusaina ole oloa ma mea e tutusa fa'amatalaga, lelei, ma le tau.
RICJ's bollard o se u'amea u'amea maualuga Hydraulic Rising Bollards e fai si saogalemu, tiute mamafa ma talafeagai tau.
O le Post o se tasi e sili ona lelei i le Giant's carbon steel po'o le u'amea u'amea laina oloa bollard.Tuuina atu o le alumini tumau ma iliili mama filifiliga.

O lona faiga e mafai ona pulea mamao ma tumau i se tulaga lelei i luga o le vevela maualuga poʻo le maualalo o le vevela poʻo tulaga sili atu ona mataʻutia.

O le tele o le faagaau i lalo e tele tele, o le tino o loʻo i luga o le Sturdiness, ma o le ulu ulu e tele lava lapotopoto-foliga lagolago foʻi sikuea-foliga.

O faʻamatalaga ata e pei ona taʻua i lalo:

 

信图片_20211116171300

 

Welcome to contact us Email ricj@cd-ricj.com


Taimi meli: Tes-17-2021

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou